Unknown: Unparenthesized `a ? b : c ? d : e` is deprecated. Use either `(a ? b : c) ? d : e` or `a ? b : (c ? d : e)` in /home/applemarketi/public_html/system/config/ssb_library/ssb_helper.php on line 1

İptal ve İade Koşulları

İnternet sitemiz üzerinden satılan bütün ürünler 2 yıl firmamız garantisi altındadır, 2 yıl boyunca garanti ve teknik servis imkanlarından faydalanabilirsiniz.
Şirketimiz tam olarak 6502 sayılı Tüketiciyi Koruma Kanunu çerçevesinde hareket eder.

CAYMA HAKKI KAPSAMINDAN ÜRÜNÜN İADESİ

Satın aldığınız ürünleriniz için yasada belirtilen şartlarda iadesi uygun olan ürünleriniz için 14 Gün ( teslim tarihi + 14 gün ) içerisinde iade - cayma hakkından faydalanabilirsiniz.

Bu süreç içerisinde iade hakkından faydalanmak için ürün faturası alt kısmına iade ile ilgili dilekçenizi yazıp, imzalamanız, ürünün hasar görmemiş şekilde orijinal kutusu ve aksesuarları ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir. Eğer fatura kurumsal olarak düzenlendiyse zorunlu olarak iade faturası düzenlemeniz gerekmekedir.

İade işlemlerini başlatmak için internet sitemizde en alt kısımda bulunan Değişim - İade Talebi bölümünden talep oluşturmanız ve talep içerisinde iade sebebini açıkca belirtmeniz gerekmektedir. Sipariş Numarası, ürün kodu gibi bilgileri Sipariş Geçmişi sayfanızdan görüntüleyebilirsiniz. Değişim - İade Talebi bölümündeki ilgili form doldurulmadan gerçekleştirilen iadeler ve kargo ücretleri şirketimizce karşılanmayacak ve işleme konmayacaktır.

Ürün şirketimize ulaşması ardından üründe ve ambalajında herhangi bir bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumlar tespit edildiği hallerde ve ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürün iade alınmaz ve bedeli iade edilmez.

Keyfi cayma hakkı kullanılması uygun olmayan ürünler

Kulaklık kategorisindeki ürünler eğer güvenlik bantı açılmış veya kullanılmış ise 7/11/2013 tarihli ve 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkındaki Kanunun ilgili maddeleri gereğince düzenlenmiş Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliğindeki; sağlık ve hijyen açısından iadesi uygun olmayıp keyfi cayma hakkı kapsamında işlem yapılmamaktadır. Eğer ki kulaklıkta bir üretim hatası ve ayıplı mal olması durumunda değişim talebi ile ürün değişimi yapılabilmektedir.

Yukarıdaki uygun şartlar ile iade gerçekleştirilen ürünlerin ücret iadele işlemleri en kısa zamanda başlatılır ve yasal iade süresi makul süresi olan 30 gün içerisinde ilgili banka / kredi kartına veya banka hesabına ödeme aktarımı PAYTR Anonim Şirketi aracılığı ile gerçekleştirilir.

DİĞER ŞARTLAR ve İADE KARGO ÜCRETLERİ

a- İade etmek istediğiniz ürün / ürünler ayıplı ise CANLI DESTEK ile görüşülüp size verilecek olan KARGO KODU ile gönderilmesi taktirde, kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.
b- Alıcının yanlış ürün alması, bu sebeple iade veya değişim istemesi veya keyfi iadelerde kargo ücreti alıcıya aittir.

KARGO TESLİMATI SIRASINDA ÜRÜNÜN İADESİ

Satın alınan ürün kargo görevlisi tarafından teslim edildiğinde paket içeriği, fatura bilgileri ve garanti belgesi kontrol edilmelidir.

Paket içerisinde eksik ürün olması durumunda kargo görevlisinden tutanak düzenlenmesi istenmelidir. Kargo görevlisi bu tutanağı, ürün paketi ve faturası ile birlikte BUYBUY Teknoloji’ye teslim edecektir.

BUYBUY Teknoloji’ye ürün, fatura ya da garanti belgesindeki eksikliği gidererek ürünü belgeleriyle birlikte tekrar tercih edilen teslimat adresine gönderir.

KARGO TESLİMATINDAN ÖNCE SİPARİŞİN İPTALİ

Satın alınan ürün kargoya teslim edilmeden ya da gönderi durumundayken iptal talepleri 0850 888 1 289 numaralı WhatsApp Destek Hattına veya Çağrı Merkezi’ne iletilmelidir. Çağrı Merkezi gelen iptal talebini işleme alarak ücret iadesini başlatacaktır.